poniedziałek, 9 maja 2011

NAJLEPSZY PODKŁAD

Mam skórę bardzo wrażliwą dlatego nie wszystkie podkłady są dla mnie. Jakby tego było mało mam cerę mieszaną. Więc kiedy stosuję zbyt mocny podkład natychmiast mi zaczyna schodzić skóra.Każda z nas chciałaby wyglądać idealnie przez cały dzień, mieć przekonanie, że podkład na twarzy się nie rozpływa a kolor jest dobrze dobrany. Fajnie by było gdyby taki podkład nie był również drogi.

Przez moje lata doświadczeń mogę stwierdzić, że najlepszym podkładem jaki do tej pory spotkałam jest REVLON ColorStay


Zawsze miałam problem, aby podkład trzymał się cały dzień, a nie ledwie 3 godziny. Ten podkład jest naprawdę świetny i dopasowuje się kolorkiem do cery, ma mnóstwo odcieni i nie daje efektu "maski", świetnie przy tym kryjąc. Trzeba uważać jedynie żeby za dużo go nie nakładać, bo dopiero po kilku minutach dopasowuje się do skóry. Polecam podkład do cery normalnej i suchej, nawet jeżeli posiadacie cerę mieszaną, ponieważ o wiele lepiej rozprowadza się na skórze od tego przeznaczonego dla skóry mieszanej i tłustej.
Najważniejsza jest jego cena. Na allegro można go kupić już od 28 zł max do 37zł. Cena sklepowa to niestety ponad 60zł.




Na mojej twarzy testowałam już chyba wszystkie możliwe marki i jak dotąd żaden podkład nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten. Jest najlepszy!!!!

1 komentarz: