poniedziałek, 9 maja 2011

PODKŁADY - MAX FACTOR

Jak już wcześniej pisałam wypróbowałam chyba wszystkie możliwe marki podkładów na rynku. na uwagę zasługują podkłady marki MAX FACTOR. To marka, której kosmetyki stosuje najdłużej, ponieważ te kosmetyki mnie nie uczulają.

W związku z tym, że jestem przyzwyczajona do tej marki to znam ją na wylot. Kiedy pojawia się jakiś nowy produkt, od razu go kupuję. Zakup nie zawsze jest udany....

Zacznę od podkładu, który kupiłam jako pierwszy z tej marki i nigdy się na nim nie zawiodłam i mogę go polecić na lato.


Lasting Performance - 109 natural bronze.
Odcień jest idealny dla każdej osoby, która jest opalona. Nie jest to odcień ani żółty, ani różowy to po prostu kolor brązowy, najciemniejszy z tej serii. Od lat go używałam, razem z moją mamą i przyjaciółką. Każda z nas ma inny odcień skóry, każda inaczej się opala, a ten kolor jest idealny. Nie jest on zbyt ciemno, dlatego kiedy w lecie, kiedy opalę się za mocno nadal mogę go używać, tylko dodatkowo na podkład nakładam puder brązujący na policzki, nos czoło i podkład wygląda bardzo naturalnie.
Jest to podkład, który trzyma się długo, świetnie kryje i nie jest drogi. jego cena to około 25 zł na allegro.


 Kolejny podkład to Colour adapt.
Jest to podkład, który niby jest, a niby go nie ma. Ma konsystencje musu, więc jest bardzo tłusty. Jeżeli nie mamy idealnie gładką cerę i nie ma co w niej przykrywać to ten podkład jest idealny.
Osobiście używam ten podkład zimą - odcień 70 Natural w momentach kiedy nie mam żadnych krostek, ponieważ nie kryje zbyt dobrze. jest lekki, nie obciąża twarzy, matuje. Na lato sie absolutnie nie nadaje, przynajmniej do cery mieszanej. Już godzinę po nałożeniu cała twarz zaczyna się świecić, a nakładając pudry matujące, tylko można pogorszyć sprawę. Cenowo jest trochę droższy od Lasting Performance. Kosztuje około 30 zł.



Jak już wcześniej wspomniałam śledzę nowości jakie pojawiają się w tej marce. Muszę stwierdzić, że najnowszy podkład absolutnie nie spełnia moich oczekiwań!!!!
 Nie polecam nikomu. Jest drogi, nie kryje w ogóle, jest bardzo rozcieńczony i jak się go nałoży to nie widać, że cokolwiek było nałożone na twarz.
Pierwszy i ostatni raz go kupiłam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz